Her kan du lese om alt det rare (og av og til fornuftige) som skjer på Rendedal Gard. Her kan du få med deg alt i frå daglege rutinar,
artige dyrehistoriar - triste og glade nyheiter. Kanskje det kan bli ei dagbokside med alle stega mot ein gard i full drift :)

Legg gjerne att ein kommentar det er alltid kjekt!!

søndag 13. februar 2011

Åh herlige vinterland



Når snøkaven har roa seg, dagane vert lenger lyse og SOLA kike fram - då må ein berre nyte det :)
DÅ fer folk og hundar på Rendedal gard ut av tunet og til Langehaugen:)


Eg og pappa var effektive i dag tidlig å måka sauagardar
( og så mimra eg om barndommen når det var meg og Eldfrid sin jobb, vi angreip møkajobben med fryd og innlevelse - på begge gardane, og åt graut på laurdagane - på begge gardane, når kvelden kom hadde vi elle melle på kor vi skulle ete pizza - Sissel sin pizza var eg heilt gal etter. Det var herlig når langpanna vart plassert på vedomnen - klar for innhogg:)

Tilbake til idag. Nå solstålane begynte å lirke seg inn fjøsglaset var det på tide å gå ut.
Det var frisk luft og SOL!!!! Eg elsker vintersol!

Eg jaga opp og ut alle mann, drog naboane med - så for vi av sted :)
No skulle det leikast, grillast, måke hyttetak og kose seg:)
Kaffi, pølser og kakao var med (kake og, men den tok vi med heim og åt inne istaden:)


Robin har funne isklump :) 

Tante og Robin skal lage bål
- ei utfordring uten bjørke bork:) 

Robin gav opp - eg fekk no litt røyk i det minste:) 


Det VART pølsebål :) 


Trur ikkje vi fekk fregner idag, men fekk no roser i kjakane om ikkje Anna :D 


Robin utfordrar Anna i snøleik :) 

Når sola gla var det godt med dei flotte orebålet :) 

Og så var det aking frå hyttetaket vi held på å måke av :) 
Laura fekk bra fart kan ein sei :D 

Hehhe tøffe Robin hiv seg utføre
-ser meir ut som ein tøyklump som suser ned, humpar og sleng hit og dit:) 

Og Tøffe Tommy :D 
(han var ikkje like tøff som Robin for han bremsa:) 

TITT TEI 

Hehe på veg heim - 
Tanja vart lei seg når bilen min for - ho sjønte ikkje at ho skulle sitte på med pappa og Zenta
SÅ ho la på paling etter - då fekk ho være med alikavel :) 

Katrine stakkars fekk ikkje være med på kosedag! 
Ho for heller til Førde for å sjekke foten som ho skada IGJEN på fredag! 
Eg var akutt transport til førde då - men dei fant ikkje noko gale - som dei kunne gjere noko med. 
Dette er bilde frå fredag kveld - idag såg den ganskev så verre ut :/ 


I mellomtida hopp og sprett eg rundt ho og syng: 
"Jeg kan no som ikke du kan...." 
Min sympatiske måte for å få ho til å tenke på noke anna :) 

GOD BEDRING SØS!!! 
Gleda meg til du kan være med å leike i snøen igjen :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar