Her kan du lese om alt det rare (og av og til fornuftige) som skjer på Rendedal Gard. Her kan du få med deg alt i frå daglege rutinar,
artige dyrehistoriar - triste og glade nyheiter. Kanskje det kan bli ei dagbokside med alle stega mot ein gard i full drift :)

Legg gjerne att ein kommentar det er alltid kjekt!!

onsdag 3. april 2013

Rosablogg:-)

Rosablogg ala' Renate:-)

Idag handlar det om negler:-)
No har eg klypt og fila neglene glatte og fine, klar til å innta x antall skjedeopningar:-)
Det nærmer seg lamming;-)
I tillegg testa eg Felleskjøpet neglelakken min:-)
Hihihihi
 
 

2 kommentarer:

  1. Altså jenter, de som bruker neglelakk litt oftare enn meg:)
    Ka finner de på mens neglelakken skal tørke?? Eg går på samme smellen kver gang:)

    SvarSlett
  2. Gå over til latexmaling. Prøv Jotun. Lady Wonderwall - vakekte og lysekte - holder til du går av med pensjon. Du får det sikkert hos Felleskjøpet :-)Gorgious...

    SvarSlett