Her kan du lese om alt det rare (og av og til fornuftige) som skjer på Rendedal Gard. Her kan du få med deg alt i frå daglege rutinar,
artige dyrehistoriar - triste og glade nyheiter. Kanskje det kan bli ei dagbokside med alle stega mot ein gard i full drift :)

Legg gjerne att ein kommentar det er alltid kjekt!!

fredag 15. oktober 2010

Draumedag

Eg kavar og steller meg i dag - mangt slag :)
Skrubber hender og skrapar vekk vinterpelsen
Det han no ikkje være bra for helsen :)
For i dag skal det verte ein draumedag!

Eg og Susanne skal på jentetur
Vi er no lur`
Alexandra hotell er målet
No ska vi gomle og ete og stappa i håle :)

Dagen idag vert nok ikkje verst
6 timers Spa - vi fortjener det best :)
Thalassobad i 20 minutt
men det er enda ikkje slutt
Deretter følgjer Algeinnpakning
vi skal ligge strekt som ein liten ting :)
Så skal vi få oss fine fing
Tær og ansiktsmassasje skal vi også få
Korleis skal dette gå?? :)
Det stoppar heller ikkje der
Aromamasasje frå hår til knær

Eg var litt skeptisk for min bekledning
husmor er ikkje min ting
Det ligg meir kle ved vaskemaskina enn i skapet
Men kva har eg å tape??
Gamle filler får ny vri
Kreativitet er bra skal eg si :)
No er eg flott som berre det
Så er det berre å komme seg av sted :)

Detta vart eit kjapt 10 minutters dikt
Det er Helge som får meg til å finne på slikt :)

No er eg klar og gleder meg skrekkelig masse
Ein slik dag er AKKURAT passe
30 års kroppen kjenner eg dreg på trillebor og skogslasset :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar