Her kan du lese om alt det rare (og av og til fornuftige) som skjer på Rendedal Gard. Her kan du få med deg alt i frå daglege rutinar,
artige dyrehistoriar - triste og glade nyheiter. Kanskje det kan bli ei dagbokside med alle stega mot ein gard i full drift :)

Legg gjerne att ein kommentar det er alltid kjekt!!

tirsdag 12. oktober 2010

Rim på pungen




Ja no har han endeleg fått rim på pungen - bukken altso:)
Det seiast at får bukken rim på pungen - då byrjar brølinga! Og det er ein sann fryd å høyre på!

Altso - kanskje eg skal begynne litt på "skrætsj" her - for byfolket som kanskje berre høyrer brøling frå bilar og sånn:)

Det er hjortebukken eg snakkar om - pappa hjort :)

Staselege karar! Dette bildet er frå i fjord vinter - detta var min nærmaste nabo som eg sa god morgen til kver morning, han og han luringen bak i skogen der. Ser de han og?? Dei er gode å kamuflere seg!

Det er no på hausten det er brunsttid/paringstid for hjorten - no skal dei lage baby hehe!
Då brølar bukkane for å lokke til seg damer (koller) og for å skremme vekk andre bukkar. Og så slest karane så det skrallar i horna (eller hodni som me seier her:) !!!
Det er berre sooooooo fasinerande å høyre på.

Kan stå ute i timesvis i kalde kveldar i mørket under stjernene, mellom dei høge fjella og høyre det brølar gjennom heile dalen.
Og så sprer dei brunstlukt - det kan ein få kjøpt på boks og vist :D Og badar i gjørmeholder og sprer om seg med mannelukt og forteller at her er det eg som rår - og "parfymen" skal lokke til seg damene den og!
(men ikkje ta feil mellom aftershaven og brunstluktboksen når du skal på byn kar! :)


I dag fekk eg brundalukt på meg og:) Stas - men stinker:) Det vart plutselig liv i leiren her i ettermiddag. Kamuflasjekledde damer og menn var plutselig på plass i skogen - spenninga på walkien var til å ta og føle på - var dessa halvslitne 50 åringane raske nok - kvert minutt teller - det vert alt for fort mørkt.....


Dei klarte det! Dei vert jo spreke som ungfolar når det er hjort dei spring etter - vertfall når den har noko meir på hove enn berre øyrer :)

I dag var det denna sprekingen som tok an :)

Berre for å sei det så vart eg svett og, for på trimtur på skogen med hunden for å leike jakt :) 
Då er det ho som trimmar meg for å sei det sånn. 
Og så hjalp me med å dra hjorten ned att:) 

Ellers var eg berre walkie observatør og fekk spenninga frå bilen:) 
Kjempemorro å vere sidejegar og skal eg sei deg!

 Observatørar får berre halde når det er tid for slakting :) 
Mamsen vert lokka i skogen og no når bukken brølar til ho :)


Me tok ein praktisk naturfag time - mange små og store barn fekk være med på slaktinga. 
Her strevar eg og Susanne med å sage av horna så vi kan ta ein kik på hjernen. 
Det var tungt gitt :) 


Tja er vel ikkje anna å sei enn blerk! 
Men må nesten være tøff framfor ungane når eg skal lære dei å være tøffe :)


Alle som tørr får kjenne på! :) 
Eg sjølv syns lungene har ein koseligare konsistens å ta på. 
Vi prøvde å blåse luft i luftrøyret og lungene for å få dei til å brøle 
- men det gjekk ikkje i kveld. 


No har jammen hjorten overskugga resten av den fantastiske overenergiske livlige kjekke dagen i skyggesida (ser sola på andre sida av fjorden og lengtar til Vetlefjorden:)

Men er no bra på skuggesida og! :) Har ein fantastisk jobb med varierte oppgåver - denne veka er det beiterydding som står på planen. Utruleg deilig i flott haustvær! Stortrivast! Og så får eg selskap av ungdommen som har ferie! Morro å sjå entusiasmen og iveren i arbeidet :) Jada Erlend! Kjempeglad i deg og du er såååå flink! Gledar meg til å sprette til skogs klokka 8 i mårra :)
Hmmmm for 16 år sida på denna tida her var me i lag og - men då var det bleieskift, foring og eit helsikens strev med å få deg til å sove :) ......"eg hogsa når du var sooooooo liten"..... sukk! :) 

Nei no er det lydar utanfor huset eg må høyre på før eg tek kvelden! ;)

2 kommentarer:

  1. Hei, Renate! Eg såg plutseleg at du hadde ein blogg, så artig! Fantastisk bilete av deg og Doris!! Helsing Idun

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar Idun!
    Hehe ja eg er nybegynnar i bloggverden :) ganske morsomt gitt:) Var innom og tok ein kjapp kik på din og - hmmmm eg klarar ikkje uttrykke meg med så lite ord som du :) Du har mange fine bilder! :)

    SvarSlett