Her kan du lese om alt det rare (og av og til fornuftige) som skjer på Rendedal Gard. Her kan du få med deg alt i frå daglege rutinar,
artige dyrehistoriar - triste og glade nyheiter. Kanskje det kan bli ei dagbokside med alle stega mot ein gard i full drift :)

Legg gjerne att ein kommentar det er alltid kjekt!!

mandag 13. september 2010

Skravlesjuk:)


Koffor i all verden er all reklama på sida her mynta mot mage og tarmsjukdommer/plagar?? :D Eller fettforbrenning :D Trur eg skal slutte å skrive om at eg ete - eller vis eg skriv om "for" på nynorsk vil kanskje ikkje google oppfatte ka eg skriv om :)


Dagens dyr er kyra ; 

Den særeigna kyra "Downs"



Downs ser litt spesiell ut, men ho har noken nydelige auger:) Ho skal få sin siste kalv i Oktober og må på sistereis i Februar. Stakkar. Downs er litt grumpy av seg, men ho har eit godt hjerte :) Ho er bestemor til kalven "Knøttet" - som er dverg :) Ja litt spesiell slekt kan ein sei:)

Downs rekker tunge:)



Downs har oppvisning:)
Downs nesten i profil :)


Kjekt med blogg egentlig, her kan eg tyte og skrive i det uendelige uten liksom å "plage" noken som ikkje har gått inn her frivillig :D Liksom litt ope brev....... hmmm trivelige greier ja :) Snart kan eg lage kurs i blogging hahahah
(Les: balle sitt kurs i å ringe med ein telefonmobil (eller omvendt:)

http://www.youtube.com/watch?v=OtJxQBdFAgU

Humrer godt for meg sjøl og kom på eg kan fortelle om noken skrekkelig morsomme seansar:)
*Anna kom innom igår kveld for å ta ein tekopp, når ho kom inn fortalte eg stolt at eg hadde vore husmor og baka både pai og brød - begge deler var vellykka til og med:) Anna berre knakk sammen i latter og peika på meg - der satt eg med sånn arbeidsbukse med refleks på og tresko :)
.......Litt seinare fekk ho noke under soken sin som viste seg å være ei sauepærle :D Jaudå ....

*Eller den hyggelige søstersen min; eg spurte audmjukt "kan eg gå sånn på holmen??" Ho får hysterisk latteranfall og hiksta fram "hadde du vore litt tjukkare hadde du ligna på Karlson på taket":D






2 kommentarer:

  1. Syns det va nesten va litt trist å sjå so mangen kommentara på facebook om kor fantastisk bloggen din e og so oppfatte at ingen ha tatt seg tida til å kommentere her :O
    nei vettu ka! du ska få ein trall for den her altso :D

    http://www.youtube.com/watch?v=08e9k-c91E8

    =D

    SvarSlett
  2. hehehe takkitakk Laura :D Endelig kom det noken kommentara her :) Trur problemet er at ingen har sjønt kossen:) Eg får lære det sjøl og skrive ei oppskrift på neste blogg :D

    SvarSlett