Her kan du lese om alt det rare (og av og til fornuftige) som skjer på Rendedal Gard. Her kan du få med deg alt i frå daglege rutinar,
artige dyrehistoriar - triste og glade nyheiter. Kanskje det kan bli ei dagbokside med alle stega mot ein gard i full drift :)

Legg gjerne att ein kommentar det er alltid kjekt!!

lørdag 11. september 2010

Jomfrutur!

Jau då har piskandeg eg og hive meg på bloggingen:) Så får vi sjå om eg får det her til og får tid til det :)
Så kan eg heller bable laust om budeietilværelsen her i stadenfor å plage alle uinteresserte facere :)

Det var i jakta på griseslaktprisar og diverse småplanlegging møtte eg Virgenes gård på nettet:) Dei har gøy grisedrift dei :)

http://virgenesbloggen.blogspot.com/

Spennande:) slang med eit bilde av dei søte lamma i vår. Halve spæl sau og halve Norsk Kvit Sau. Nønningane.  Så har eg prøvd deg og :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar